Hoe werkt thuismonitoring na corona?
- Als u in de acute fase zit, vult u dagelijks vragen in over uw lichamelijke gezondheid in de app. Dit doet u 10 dagen. Deze gezondheidsgegevens worden dezelfde dag nog uitgelezen door de zorgverlener. Indien nodig wordt contact met u opgenomen.
- Na de acute fase kan het zijn dat u in de vervolgfase komt. U blijft dan in dezelfde app, maar vult de vragen nog maar wekelijks of maandelijks in. Deze vragen gaan over uw lichamelijke gezondheid en geestelijke gezondheid. Ook deze gegevens worden dezelfde dag nog uitgelezen door de zorgverlener. Indien nodig wordt contact met u opgenomen.
Wat wordt er gemeten?
- vragenlijst over uw lichamelijke gezondheid
- vragenlijst over uw geestelijke gezondheid (dit wordt niet gevraagd in de acute fase, de eerste 10 dagen).
Gebruikt u al een andere app van CWZ Thuis?
- Open de CWZ Thuis app
- Klik op instellingen rechtsboven in de app. Dit lijkt op een soort wieltje
- Klik op “Nog een account toevoegen”
- Voer uw gebruikersnaam in. De gebruikersnaam vindt u in de email met het onderwerp “CWZ thuismeten”
- Vul de code in die u ontvangt op uw e-mailadres
- U kunt nu voor verschillende CWZ Thuis programma’s uw metingen insturen. Via de knop “Accounts”, links bovenin het startscherm van de app, kunt u wisselen van programma.
Hoe starten met CWZ Thuis - Na corona (acute fase)
- Uw zorgverlener zal u binnen 24 uur aanmelden.
- Op de dag van aanmelding wordt telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij zal de werkwijze van monitoring verder uitgelegd worden.
- Open de mail van CWZ Thuis die u op het door u opgegeven e-mailadres ontvangt.
Hoe starten met CWZ Thuis - Na corona (vervolgfase)?
- Meld u aan voor de CWZ Thuis-app.
- Gebruik de programmacode uit de uitnodigingsbrief.
- U ontvangt een bevestigingsmail van CWZ Thuis op het door u opgegeven mailadres.
- Installeer de app op uw smartphone of tablet.
- Als u de app heeft gedownload, kunt u starten met de eerste metingen met de CWZ Thuis-app.
- Wilt u meldingen ontvangen wanneer u berichten van uw zorgverlener heeft ontvangen? Geef dan bij instellingen van uw telefoon of in de CWZ Thuis app aan dat u meldingen wilt ontvangen.
Vragen en contact thuismonitoring na corona
- Heeft u hulp nodig of vragen over de app? Raadpleeg de website www.luscii.com/hulp. Of neem contact op met Luscii via support@ of 085-130 58 51. luscii.com
- Heeft u medisch inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met uw huisarts.
- Bij overige vragen, kunt u dit aangeven in de app. U wordt dan diezelfde dag teruggebeld door een medewerker van het Medisch Call center.
- Heeft u levensbedreigende klachten? Bel dan 112.
Het gebruik van de CWZ Thuis-app is niet verplicht.
Eigen risico
De CWZ Thuis (monitoring) app is een onderdeel van uw zorg in CWZ. De kosten hiervan worden ingediend bij uw zorgverzekeraar.
Let op: is uw eigen risico nog niet op? Dan worden deze kosten mogelijk niet vergoed en kunnen ze voor uw eigen rekening komen.
Neem voor meer informatie en vragen over uw eigen risico contact op met uw zorgverzekeraar.
Bezwaarformulier
Heeft u bezwaar dat CWZ uw medische gegevens en lichaamsmateriaal voor wetenschappelijk onderzoek en onderwijs gebruikt? Vult dan het bezwaarformulier in.