Bekijk de veelgestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hiertussen.
Klantenservice
Voor vragen over en problemen met het gebruik van MijnCWZ helpt de Klantenservice u graag!
- e-mail: klantenservice@cwz.nl
- telefoon: 024 365 73 00 (maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 13.00 uur)
Vermeld daarbij:
- wat het probleem is en wanneer het zich voordeed
- voeg in de mail een schermafbeelding of tekst van de foutmelding toe.
Heeft u medische vragen?
De klantenservice mag medische vragen niet in behandeling nemen. Neem bij medische vragen contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Of stel uw vraag aan uw zorgverlener bij uw volgende afspraak.
DigiD
- Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord van DigiD vergeten? Of is uw DigiD verlopen? Meer hierover leest u op de DigiD website.
- Heeft u vragen over DigiD machtigen? Of werkt het inloggen via een machtiging voor DigiD niet? Kijk dan op https://machtigen.digid.nl/.
- Voor meer informatie gaat u naar onze pagina over hulp bij inloggen met DigiD.
- Heeft u een goed werkend DigiD, maar krijgt u toch geen toegang tot MijnCWZ? Dan is waarschijnlijk uw BSN-nummer niet gecontroleerd aan de hand van uw paspoort of ID-bewijs. Krijgt u bij inloggen de melding: 'U bent niet bekend bij dit ziekenhuis'? Dan heeft deze controle niet plaatsgevonden. Neem dan bij uw volgende bezoek aan CWZ uw paspoort of ID-bewijs mee. Meld u zich dan eerst bij de registratiebalie bij de hoofdingang van CWZ om uw BSN-nummer te laten controleren en vastleggen.