Zoeken

205 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

Deze informatie kunt u vinden in de ‘mijn omgeving’ op de website van uw zorgverzekeraar. Kijk voor meer informatie op www.zorgwijzer.nl .

Veelgestelde vragen

CWZ revalidatiegeneeskunde werkt samen met het revalidatiecentrum Sint Maartenskliniek. Omdat u het consult heeft gehad van een arts van de Sint Maartenskliniek, ontvangt u ook op naam van dit ziekenh

Veelgestelde vragen

Het College voor Zorgverzekeringen heeft bepaalde ziekenhuizen hiervoor gecontracteerd. In deze regio (Nijmegen-Boxmeer) is dat vanaf 1 januari 2014 CWZ. U kunt dus bij ons terecht.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met het contactcentrum zorgkosten CWZ, telefoonnummer (024) 365 54 10.

Veelgestelde vragen

Voor een foto van en informatie over de kamers op de IC kijkt op de pagina Patiëntenkamer .

Veelgestelde vragen

Uw gegevens komen uit het ziekenhuisbestand. Op basis van een beperkt aantal basisselectiecriteria (zoals datum, soort afspraak in het ziekenhuis en specialismen) doen wij een steekproef. Bekijk voor

Veelgestelde vragen

We verwerken alle resultaten anoniem. Het is voor het ziekenhuis belangrijk te weten hoe patiënten onze zorg ervaren. De resultaten worden anoniem en niet herleidbaar gedeeld met de desbetreffende afd

Veelgestelde vragen

CWZ publiceert regelmatig resultaten van ervaringsonderzoeken op de website. Dat geldt niet voor alle onderzoeken. Hiervan worden de resultaten gebruikt om de zorg te verbeteren of indien nodig een ve

Veelgestelde vragen

Bij het selecteren van patiënten voor een onderzoek zijn we uitgegaan van de meest recente, bij ons bekende informatie. Helaas kan het toch voorkomen dat er iets veranderd is in de persoonlijke situat

Veelgestelde vragen

In het patiëntportaal MijnCWZ kunt u onder het kopje 'Mijn gegevens > Instellingen > Toestemming en bezwaar' aangeven dat u in het vervolg geen uitnodigingen voor ervaringsonderzoeken wilt ontvangen.

Veelgestelde vragen

Deelname aan een onderzoek is vrijwillig. Het wel of niet meedoen heeft geen enkele invloed op uw eventuele verdere behandeling. Uw behandelaar en uw zorgverzekeraar krijgen geen inzicht in uw persoon

Veelgestelde vragen

Nee. Wilt u op een andere manier uw ervaring, vraag of opmerking delen met ons? Bekijk hier op welke manieren u dat kunt doen.

Veelgestelde vragen

Voor meer informatie of overige vragen, kunt u contact opnemen met de Klantenservice , telefoonnummer 024 365 73 00 of stuur een e-mail naar onderzoek@cwz.nl .

Veelgestelde vragen

Meld je aan via het aanmeldformulier voor vrijwilligerswerk . Wij nemen dan contact met je op.

Veelgestelde vragen

Geldige identiteitsbewijzen die CWZ accepteert zijn: paspoort, Nederlands rijbewijs, identiteitskaart, vreemdelingendocument.

Veelgestelde vragen

Identificatie in de zorg geldt voor iedereen, ook voor kinderen jonger dan 14 jaar. Anders dan de algemene identificatieplicht is er in de zorg geen leeftijdsgrens. De identificatieplicht geldt vanaf

Veelgestelde vragen

De prijs van een medicijn kan per zorgverzekeraar, per zorgpolis en per apotheek verschillen. Dit ligt aan de afspraken die gemaakt zijn.

Veelgestelde vragen

Een apotheker mag een extra bedrag in rekening brengen als u een geneesmiddel haalt: met een werkzame stof, sterkte en toedieningsvorm die u niet eerder hebt gebruikt of 12 maanden of langer geleden h

Veelgestelde vragen

Op dit moment is er geen vergelijkingssite van tarieven die de verschillende aanbieders van farmaceutische zorg hanteren per prestatie. Wel bestaat er een onafhankelijke website die een indicatie geef

Veelgestelde vragen

CWZ is ook te vinden op Twitter @CWZNijmegen.