Zoeken

5191 resultaten voor "" gevonden
Veelgestelde vragen

De operatiekamer bevat schone, koude lucht en afgesloten ruimtes, maar de kamer zelf is niet steriel. Alleen het te opereren gebied/lichaamsdeel wordt voor de operatie begint gedesinfecteerd. Het OK-t

Veelgestelde vragen

Ja dit mag. U moet er wel rekening mee houden dat niet elk ziekenhuis alle medische zorg aanbiedt. Sommige ziekenhuizen hebben zich gespecialiseerd. Uw huisarts kan u adviseren bij het maken van deze

Veelgestelde vragen

Ja u kunt kiezen welke arts u wilt hebben. U kunt uw keuze aangeven bij het maken van de afspraak. Het kan zijn dat u langer moet wachten omdat het spreekuur van deze arts vol is.

Veelgestelde vragen

Als u een afspraak wilt maken met een specialist voor onderzoek of behandeling, heeft u altijd een verwijzing nodig van uw huisarts of behandelend specialist. Anders worden de kosten voor de geleverde

Veelgestelde vragen

Voldoende informatie is belangrijk bij een ingrijpende behandeling. Twijfelt u over het advies van uw arts, dan kunt u een tweede mening vragen bij een andere specialist. Dit kan bijvoorbeeld als u zi

Veelgestelde vragen

Wilt u een second opinion, bespreek dit dan met uw eigen arts. Ga altijd bij uw verzekeraar na of hij de second opinion vergoedt.

Veelgestelde vragen

U kunt hiervoor contact opnemen met debiteuren administratie, telefoonnummer 024 – 365 5432, emailadres debiteurenadministratie@cwz.nl

Veelgestelde vragen

Nee, nog niet.

Veelgestelde vragen

Er zijn verschillende locaties waar de betaalautomaten staan: Vier tegenover de hoofdingang Eén voor het parkeerdek naast het hoofdgebouw Eén op het parkeerdek

Veelgestelde vragen

De afdeling intensive care heeft twee locaties B44. Vanaf de hoofdingang kunt u borden naar deze locaties volgen. Het algemene telefoonnummer van de intensive care is 024 365 75 60.

Veelgestelde vragen

Bent u in het ziekenhuis, dan kunt u de verlichte bordjes Nachtuitgang volgen (tussen 21.00 uur en 7.00 uur zijn deze verlicht). Deze bordjes leiden naar het Spoedplein, B54. Komt u van buiten, dan ku

Veelgestelde vragen

Als ziekenhuis willen we zorgen voor een rookvrije omgeving voor patiënten, bezoekers en medewerkers. Roken binnen CWZ en op het terrein van ons ziekenhuis is niet toegestaan. Alleen voor opgenomen pa

Veelgestelde vragen

Deze kunt u bij uw thuiszorgwinkel lenen.

Veelgestelde vragen

Kijk bij vergoedingen om te zien met welke zorgverzekeraars CWZ afspraken heeft gemaakt.

Veelgestelde vragen

In deze prijslijst ziet u wat u maximaal betaalt als CWZ geen contract heeft met uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat we extra afspraken hebben gemaakt met uw zorgverzekeraar voor een lager tarief. Vr

Veelgestelde vragen

Patiënten die opgenomen zijn in het ziekenhuis, kunnen via de roomservice telefoon en tv regelen. Het telefoonnummer van de roomservicemedewerker van de betreffende afdeling hangt op uw kamer.

Veelgestelde vragen

U meldt zich een half uur vóór uw afspraaktijd bij de centrale inschrijfbalie. Hier laat u zich registreren. Bij de wijkklinieken CWZ Waalsprong en CWZ Druten kunt u zich 15 minuten voor uw afspraak m

Veelgestelde vragen

Het is niet exact aan te geven wat een behandeling gaat kosten, omdat we vooraf niet weten hoe een behandeltraject er uit gaat zien. We kunnen u ter controle wel een overzicht geven van de behandeling

Veelgestelde vragen

Voor een overzicht van al het personeel op de afdeling IC kijkt u op de pagina Wie zijn wij .

Veelgestelde vragen

Op de dag dat het onderzoek is aangevraagd, haalt u bij de de afdeling bloedafname in het hoofdgebouw van CWZ (B82) een speciale urinefles op. U gaat in deze fles 24 uur lang urine opvangen. De eerste