beëindiging toegang MijnCWZ is niet geschikt wanneer u direct contact wenst of wanneer sprake is van spoed. Neem in dergelijke gevallen contact op met uw huisarts, de afdeling waar u in behandeling bent of
patiënt. De huisarts heeft de mogelijkheid om door middel van een teleconsult, mail of telefonisch contact ondersteuning te krijgen van internisten van CWZ bij de vervolgbehandeling. Wat verandert er voor
innovaties en specifieke thema's rondom prostaatkanker. Tijdens deze bijeenkomsten is er ook ruimte voor contact met mensen die ook prostaatkanker hebben (gehad). Hoe vaak wordt u benaderd? U wordt een aantal keer
dossiers door.’ Longarts Julius Janssen: ‘Niet alleen de patiënt is goed af. Voor mij is het intensieve contact met de huisartsen waardevol. Ik begrijp beter waar zij tegenaan lopen en waarom zij mensen doorsturen
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
wachtlijstgegevens. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u
polikliniek bezoeken. Vragen over wachttijden? Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u